Filmy miłość, śmierć, eksplozja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, śmierć, eksplozja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Czy tak będzie wyglądała nasza przyszłość? Czy zostaniemy pozbawieni wszelkich uczuć, samodzielnego myślenia, dóbr kultury i nauki? Ludzie z przyszłości będą odgórnie "sterowani" zarówno jeśli chodzi o ich zachowanie jak i sposób myślenia. Czy znajdzie się ktoś, kto przeciwstawi się panującym reżimowi? Ktoś, kto przypomni sobie, co to miłość, współczucie, wolność?
Pewnej nocy 1908 roku dwutysięczny tłum pasażerów brytyjskiego transatlantyku Virginian, płynącego z Europy do Ameryki, opuszczając salę balową usłyszał dochodzącą skądś cudowną melodię. Po chwili wszyscy oniemieli ze zdumienia: przy fortepianie zobaczyli ośmioletniego chłopca. Grał natchniony, a jego palce biegały po klawiaturze jak szalone. Ten chłopiec nie uczył się nigdy w żadnej szkole muzycznej, nie pobierał też lekcji prywatnych. Ba! Od urodzenia, które miało miejsce na pokładzie USS Virginian, ani razu nie zszedł na ląd. I tak już pozostało do końca jego życia .
Film przedstawia dwóch mężczyzn, którzy pochodzą z tej samej wioski. Pierwszy, Jean Diaz (Romuald Joubé), jest poetą i niesie radość życia, a drugi, Francois Laurin (Séverin-Mars), jest brutalem, który sprawia, że jego żona Edith (Maryse Dauvray), zmuszona do małżeństwa przez ojca, jest nieszczęśliwa. Jean i Edith zakochują się. Wybucha wojna. Jean i François poznają się podczas wojny. Edith zostaje deportowana do Niemiec jak wszystkie kobiety z jej wioski. Jest gwałcona przez żołnierzy, ale udaje jej się uciec i wraca do domu. François umiera na wojnie. Jean, oszalał, ma makabryczne wizje, które go potępiają i oskarżają o okropności wojny. On także umiera.


Slevin (Josh Hartnett) traci pracę, przyłapuje dziewczynę w łóżku z innym, kradną mu portfel i zegarek, a na domiar złego trafia w sam środek porachunków między dwoma bossami nowojorskiej mafii. Gwiazdorska obsada i intryga przypominająca „Ocean’s Eleven” „Ocean’s Twelve” oraz „Włoską robotę”, a wszystko to okraszone humorem w stylu Quentina Tarantino.
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Klasyka polskiej kinematografii. Serial Konrada Nałęckiego powstał na podstawie książki Janusza Przymanowskiego, który jest także współautorem scenariusza. Nakręcono trzy serie przygód załogi „Rudego” – łącznie 21 odcinków. PRL-owskie władze chętnie traktowały serial jako materiał propagandowy, prezentujący obowiązującą wówczas wersję historii z polsko-radzieckim sojuszem na pierwszym planie. Janek wstępuje w szeregi Wojska Polskiego do oddziału wojsk pancernych. Zostaje włączony do załogi czołgu o numerze 102. Wraz ze swoimi wiernymi towarzyszami broni Olgierdem, Gustlikiem, Grigorijem i psem Szarikiem rusza wyzwolić ojczyznę. Dla dzisiejszego widza „Czterej pancerni i pies” pozostają znakomitą produkcją wojenno-przygodową. Zrealizowane z rozmachem sceny batalistyczne, trzymająca w napięciu akcja, zabawne dialogi i przede wszystkim doskonałe postacie stworzone przez wybitnych aktorów – to nieprzemijające wartości serialu.
Connor MacLeod (Christopher Lambert) jest nieśmiertelny. To jego dar i przekleństwo. Raniony w walkach nie ginie, ale musi patrzeć jak przemijają jego ukochani. Od ponad 400 lat tuła się po świecie tocząc pojedynki, walcząc w bitwach i obserwując zmienne koleje historii. Wie, że gdzieś u kresu tej drogi czeka go najważniejsza walka z ostatnim z nieśmiertelnych. Zasada jest prosta: nieśmiertelni na przestrzeni wieków walczą ze sobą, eliminując się nawzajem. Ostatni dwaj stoczą zaś bój o Wielką Nagrodę. Jest koniec XX wieku, Nowy Jork, Connor już wie, że zostało ich tylko dwóch. Zbliża się ostateczne rozstrzygnięcie.
Dla młodziutkiej Giselle, życie jawi się jak prawdziwa bajka, ma poślubić pięknego księcia i żyć długo i szczęśliwie u jego boku. Nie dane jej jednak zaznać tych przyjemności. Zła czarownica wygania ją bowiem z animowanej, baśniowej krainy Andalazji. Giselle trafia do pozbawionego magii i całkowicie realnego współczesnego Nowego Jorku. Tam, z pomocą przychodzi jej cyniczny i rzeczowy adwokat, który, zaskakując samego siebie odkrywa, że dał się oczarować tym niewinnym, szeroko otwartym, zachwycającym oczom.
W trakcie wykopalisk w dolinie francuskiej rzeki Dordogne badacze korzystają z najnowszego wynalazku, wehikułu czasu, który nieopatrznie wysyła profesora Edwarda Johnstona do XIV-wiecznej Francji... i rzuca go w sam środek zmagań Wojny Stuletniej między Francją i Anglią. Jedyną szansą ratunku dla profesora jest jego syn Chris, asystent Andre Marek i jego studenci. Odważni podróżnicy w czasie mają zaledwie osiem godzin, by wędrując przez ogarnięte wojną ziemie odszukać profesora, zanim na zawsze przepadnie w odmętach historii.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…